شرایط و مدت اعتبار ضمانت نامه برند هوم فرم
کلیه محصولات خریداری شده از فروشگاه های هوم فرم با رعایت شرایط زیر به مدت دو سال ضمانت و به مدت چهار سال شامل خدمات پس از فروش می گردد.
کلیه محصولات لوستر و لایتینگ که از شعب و نمایندگی های اصلی هوم فرم خریداری شده باشند با ارائه این ضمانت نامه و رعایت شرایط ذیل شامل یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می گردد.
بدنه (اتصالات و شکل ظاهری) و ثبات رنگ محصولات لوستر و روشنایی به مدت 1 سال شامل گارانتی می باشد.
خدمات پس از فروش محصولات لوستر و روشنایی شامل تامین قطعات، یراق و بلورها به مدت 2 سال می باشد.
در صورت عدم امکان تامین قطعات به علت قطع تولید، قطعه با مدل مشابه جایگزین می گردد.
* کلیه ایرادات در صورتی شامل ضمانت می باشند که نصب،تعمیر و جابجایی محصول توسط متخصصین مجموعه هوم فرم صورت پذیرفته باشد و ایراد کالا به تشخیص کارشناسان بخش خدمات پس از فروش از عیوب “حین تولید” باشد.
- ایرادات مرتبط با عدم روشن شدن چراغ ها، مشکلات سیم کشی داخلی لوستر، خرابی سرپیچ لامپ ها و ریموت کنترل که بعد از دوره 7 روزه پس از زمان نصب اولیه (مهلت تست) بروز نماید.
- سوختگی و ایرادات مرتبط با لامپ ها و تامین آن شامل ضمانت نامه و خدمات پس از فروش نمی گردد.
- در صورت مراجعه کارشناس و تشخیص عدم امکان برطرف سازی ایرادات در محل (خارج از مهلت تست اولیه)، هزینه انتقال محصول به مرکز خدمات پس از فروش بر عهده خریدار محترم است.
- محدودیت های مرتبط با نصب در محل هایی که شامل ادوات و اتصالات مناسب در سقف و دیوارها (سقف و دیوارهای کاذب بدون قلاب متناسب با وزن محصولات و یا نداشتن قلاب یا زنجیر متناسب با کالای خریداری شده، مشکلات مرتبط با ارتفاع نامناسب سقف نسبت به کالاهای خریداری شده و نصب در محل هایی که دارای سقف بلندتر از 4 متر می باشد) در مسئولیت مجموعه هوم فرم نمی باشد.
- مشکلات مرتبط با ایراد یا نبود سیم کشی برق در محل نصب درخواستی و تامین و اجرای آن جز مسئولیت مجموعه هوم فرم نمی باشد. لازم به ذکر است بررسی این موارد می بایست قبل از خریداری کالا صورت پذیرد. در غیر این صورت مسئولیت آن برعهده خریدار محترم می باشد.
- ضمانت شامل (هزینه های) نصب اولیه و نصب مجدد آن و همچنین هزینه بالابر (نصب در ارتفاع) و سایر هزینه هاى مرتبط با این موضوع نمی گردد.
عدم رعایت نوع و روش کاربری مشخص شده براى محصول و نصب در محل های نامتعارف.
افتادن و آسیب دیدگی لوستر به علت درخواست نصب در محلی که کارشناس آن را مردود اعلام داشته است.
استفاده از مواد شوینده قلیایی و اسیدی، برای تمیز کردن لوسترها که باعث آسیب به رنگ، بدنه و ادوات لوستر گردد (تنها از دستمال نیمه مرطوب جهت تمیزکاری استفاده شود.)
ایرادهایی که در رابطه با کلیه اقلام مصرفی لوستر شامل سرپیچها، لامپها، ریموت کنترل، سیم کشی و … بروز کند و خارج از مهلت تست 7 روزه از زمان نصب محصول رخ دهد.
جابجایی و نصب مجدد لوستر توسط افراد غیر در محلی غیر از محل اولیه نصب.
گارانتی لوستر تنها در کشور ایران و در آدرس اولیه نصب می باشد.
ایرادات ناشی از بلایای طبیعی، ضربه, آتشسوزی، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پرگرد و غبار، وجود رطوبت و دمای بالا که به تشخیص کارشناس و طبق دستورالعمل استفاده از محصول خارج از شرایط تعریف شده می باشد، تغییر و جایگزینی قطعات، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه، دستکاری، تنظیم و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نیز محصول را از گارانتی خارج می نماید.
- دوری مسیر و محل نصب
- نیاز به انتقال نردبان و یا بالابر به مکان نصب
- وضعیت سقف محل نصب، وجود و یا عدم وجود قلاب یا زنجیر متناسب با کالای خریداری شده.
- تعداد موارد نصب
- سیم کشی بی نقص ساختمان
- مدت زمان حضور نصاب در محل نصب
- وزن، ابعاد و نوع لوستر خریداری شد
واحد خدمات پس از فروش
ارائه خدمات پس از فروش از موثرترین روشهای برآورده کردن خواسته های خریداران است. با توجه به اهمیت خدمات مورد نیاز خریداران محترم، بخش گارانتی و خدمات مجموعه هوم فرم همزمان با آغاز به کار مجموعه، برنامه ریزی جهت خدمت رسانی شایسته و جلب رضایت مخاطبین را در اولویت و دستور کار خود قرار داده تا در تمام مراحل خرید، پشتیبان خریداران محترم خود باشد.
تیم مجرب خدمات پس از فروش، مجموعه ای از نیروهای تحصیلکرده فنی و مدیریتی هستند که پس از گذراندن دوره های آموزشی مشخص، فعالیت های خود را جهت ارائه خدمات پیش، حین و پس از فروش، آغاز میکنند و با حساسیت ویژه ای، همواره در تلاش اند تا ابهامات و مشکلات خریداران محترم را درکمترین زمان و با مطلوب ترین خدمات ممکن برطرف نمایند.
- پاسخگویی به سوالات و رفع ایرادات احتمالی به صورت تلفنی
- اعزام کارشناس به محل جهت رفع ایرادات احتمالی به صورت حضوری
- تامین قطعات یدکی
- جمع آوری و پایش نظرات، پیشنهادات و انتقادات
- نام و نام خانوادگی
- شماره قرارداد
- آدرس و شماره تماس
- تاریخ تحویل
- شرح کامل خدمات درخواستی
- تصویر از قسمت ایراد دار و تصاویر از نمای کلی محصول را ارسال نمایید.